full fart mot helgen

fredagsros
Fredag..Full fart mot helgen... Eller i alla fall med damsugaren...kallt är de idag med.. Nu måste man nog erkänna att vintern är här *sucka* jag som inte tycker om vintern... Jo jag kan väl tycka att de e mysigt med en fin vinterdag man här i denna delen av sverige så är de sällan snön ligger för de brukar snöa och sen bara töa, så totalt onödigt.

Jag känner mig inte helt ok idag... kan inte förklara hur...livet e konstigt...


som de e tänkt så är flickorna hemma ikväll.. så de blir mys och lite IDOL tittande, sonen ska till sin pappa,, saknar honom redan.. japp jag e knäpp..
nä nu ska jag ta en vals med dammisen...

pössa 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0