orkar inte mera

minne

klockan är inte middag än och de känns som de borde vara kväll o sovdax...
Allt har hänt denna veckan o jag känner bara "bajs" När kommer de ljuva livet alla pratar om? Antagligen inte alls till mig...
det är sonen "hemma från dagis dag" idag...kanske man skulle ta o rensa hjärnan med att gå ut i de fina vädert o försöka njuta....
Var och dansade igår ju,,, går ju en nybörjar kurs, satan vad kul det är att bugga, de gick minsann riktigt bra igår, Så nu vill man snart ut i svängen o visa sina kunskaper..
De e ju snart helg:-)...

skit vad många måsten jaghar igentligen...tvätt o allt. Ibland undera jag om de e mitt kall i livet att tvätta,diska o städa..nja lite kul har jag ju men idag känns de mesta så tungt....


satt igår och funderade på minnen... man hr många fina minne som man inte vill glömma, som man inte vill glömma, som man tar fram en o annan gång o minns,, skrattar åt, gråter åt eller bara längtar tilllbax till,

nu ska jag inte sitta här o vara sentemetal... "gilla läget" typ..'
´

pöösssa for now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0