seg dag

128082-40
Hemma igen då.. dottern kom hem idag.. Hon har haft de jätte jobbigt, lilla gumman. Men nu hoppas jag att hon blir bra o inte åker på fler "återfall"...
idag är de fredag. de har varit en lång dag, jag har varit trött och åter trött.. Men de blr man väl när man inte kommer i säng förrän halv tre om nätterna. Jag vet att de e dumt men nu blev de så inatt...
I helgen blir de inte så stor artade planer, ska hälsa på min bror är de enda som e planerat just nu, men de kan ändras snabbt, men vet aldrig..

nu ska jag sätta mig i soffan men familjen o käka lite godis, innan de göttaste e slut :D
pössa

Kommentarer
Postat av: Malin

Skönt att din flicka är hemma igen...
Hoppas att ni fick en trevlig kväll igår och att godiset fanns kvar när du satte dig;-))

Ha en bra Lördag nu och va rädd om dig.
Kramisar Malin

2006-11-18 @ 09:50:57
URL: http://http://blogg.aftonbladet.se/5966

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0