Vilken dag

Vilken dag

Vaknade av att telefonen ringde halv sju i morse.. de va flickorna pappa.. De hade varit tvunga att åka med henne till sjukhustet i går kväll för hon hade så ont i magen.. så hon blev inlag,, Men de lugnade sig så hon kom hem idag igen men ska ta de lugnt.. Fan vad man tycker synd om dom små när de e sjuka.. Nu är hon inye så liten men ändå.. Så denna lilla blomma Här uppe tillgängar jag henne.

Näa jag kommer in på sjukhuset ocj den avdelningen är de så mycket som kommer tillbaka. Det va ju där vi tilbrinagde tre månader för två år sedan. Vist är de kul att träffa alla som hade hand om sonen o de är kul att berätta om hans framsteg, men man kommer oxå i håg känslan över att vara där. Som att vandra omkring i en glasbubbla..

trött och åter trött är jag idag,, ska lägga mig nu i hoppas vara piggare i morgon.. de e så konstigt jag va piggarer undertiden jag hade lugniflammation än nu efteråt.. *fattar inte de'
pössa

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag hoppas att din dotter mår bättre snart.

Tänker på er!
Kram Malin

2006-11-14 @ 15:20:01
URL: http://http://blogg.aftonbladet.se/5966

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0