De sägs att de ska bli snö

128082-9

ja inte kan man låta bli att skratta när man ser denna bilden... O de sant är de med
för de små liven hr en förmåga att ta efter oss ju..
jag som inte har berättat så mycket om mig själv tycks kanske vara lite tråkig då.. men
som jag har sagt jag är 36 år, boende i norra delen av skåne. Hit flyttade jag 90... ifrån Ystad..jag har fyra barn födda 91...92...94 och 2001... min minsta som är en son (de andra är flickor) va med om en trafikolycka hösten 04...han bröt naken. Men han har inte blivt förlamad.. han kämpar på som f-n och han kan gå med hjälp av en rullator, självklart kan man inte lämna honom. man måste vara omkring honom hela tiden..
så mycket av mina dagar går till att rehabilitera honom... de e skönt att se att de går framåt... samtidigt som man brottas med frågan varför skulle detta hända honom...
Men man får ta sig en tänkare o sen tänka att de blir ju inte bättre av att jag sitter här o deppar ihop. även om de vissa dagar känns så.... Life is like a dick,when it´s hard fuck it....


idag har de storhandlats... de behövdes,, men fy vad jobbigt de är att stoppa in allt på rätt plats sen..*suck* men nu är de gjort o jag e helt slut i huvudet i kväll.. fattar de inte..
så de blir en kväll i soffan o bara va... de kan väl vara tilllåtet ibland...i morgon är de stora pluggar dagen.. har massos av skolarbete att fixa med de få timmarna sonen e på dagis..

detta va lite mera om mig...

pössa

Kommentarer
Postat av: Åsa

kan det trötta bero på festerna i helgen????
Eller kanske inte det.......*ler stort*
Ha det bäst!
Kramen!

2006-10-30 @ 21:25:11
URL: http://solsickan.blogg.se
Postat av: madde

Naaj.. men nu förstår jag ju vad som hänt din son. Men ack så fin han är! Jag har sett honom gå med hjälp vid hab badet tror jag. Så duktig såå.. Kram påer

2009-04-23 @ 07:05:14
URL: http://mommy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0