natt

ros

ja då va de natt eller sen kväll ialla fall...de har varit en tung dag har inte gjort så mycket som jag borde
man de får jag ta en annan dag. I helgen är de lugnt eller jag ska befinna mig på en annan ort och de ska bli så trevligt...


några ord om mig då..
ja jag är en kvinna,36 år som skriver om de mesta... har fyra barn som jag e mycket stolt över. Vem är inte stolta över sina barn IOFS.. jag har ett jobb men en trafikolycka för tre år sedan hindrar mig att återgå till de så just nu försöker jag fundera ut på vad jag ska kunna göra i stället.. Läser samhällskunskap och svenska nu.. får se vad de blir i vår.. de finns mycket att berätta om mig men jag tar de lite som de kommer annars skulle ni tröttna..

nu ska jag sova så jag orkar med att njuta av helgen

ta vara på er där ute o PÖSSA

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hejdu!!
Nä det var inte illa pinkat ......*ler*!
Jag länkar till di meddetsamma!
kramen!
Ta det lugnt i helgen och gör inget som inte jag skulle gjort.
Själv har jag precis repat mig från förra festen!

2006-10-27 @ 04:30:47
URL: http://solsickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0