stormen river öppna fönster

128082-2

Ja nu va de helgen som jag väntat på.. jag har stora förväntningar på den och de kan vara farligt... men jag ska försöka ta de som de kommer..typ.. Inte lätt...
Om de nu undgott något så va de väldigt blåsigt i natt.. Min lilla tös ( som inte e så liten typ 12) vakande va att hennes fönster inte gick att stänga... så de blir att ringa vaktmästaren så dom får fixa de..alltid något att hitta på...
Lillgossen som e 5 ska till sin pappa idag. han är där varannan helg o detta är en sådan helg.. De stora töserna ska till sin pappa så de är därför detta tillfället att vara mammaledig som givits mig.. *godis* Nu menar jag inte att jag inte tycker om mina barn för dom e mitt allt.. Men ibland måste man ju samla energi och vara en go och glad mammie med ju...
Nu ska jag packa.. o de e de svåra.. Vad ska jag ta med mig, antagligen på tok för mycket.. men men, de e jag som får dära de...
Fisk tillbax "heffis" i går.. Heffis är min röda volvo som i sommras bestämde sig för att bli varm( vem ble inte de) och sedan inte fungera mera.. Ny motor.. o de tyckte vi då lät dyrt så.. de inshoppades en annan... 10 dagar fungerade den o sen paja den med... 13000 bara *puff* dumt nog va den som jag köpt då en 16 v GLT vilken betyder dyrt.. så efter många vakna nätter bestämndes de att vi skulle laga "heffis" o nu är de gjort...9000.. ja de e sällan billigt,, men nu hoppas jag med hela mitt hjärat att den håller...
Nä.. packa va de,,
vi hörs..
pössa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0