jobbig dag

idag är de en sån hära jobbig dag.. du finns i mina tankar hela tiden.. För två år sedan va du här hos mig, vi firade valborg i hopa.kommer du i håg? Vi grillade och du tyckte att de va mysigt, de va en fin valborg, även vädermesigt. Vi satt o pratade omlite av varje sen vet jag att du drog dig tilbax på "rummet" där du bodde.. för du va ju ett tag hos oss..
jag är glad för att jag har många fina och roliga minnen med och om dig.. men de svider i mitt hjärta att din sista tid va en så jobbigt strid för dig. Tänk om du fått den hjälp som du behyövde.. hade du funnits här då? Eller va de bara så att mamma och pappa tycket att de va tid att du kom hem nu?? jag vet inte och jag vet att de finns inte svar på alla mina frågor..jag vet vara att här är de tomt och tyst och sakande tär på mig.. jag saknar dig som f-n kurre..

denna låten spelar jag mycket nu...




life is too short

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0