Min bror o jag vi har kramats av samma mamma

128082-63

Fredagskväll...långfredaskväll om man ska vara helt  ordentligt..Men de känns inte bättre i mitt hjärta för de.. dee  tomt och tungt.. jag saknar min bror så dé går inte att beskriva.. de finna så mycket jag inte han säga honom...





Till min bror
Jag saknar dig som bara den.. du har och hade en stor betydelse i mitt liv.
jag vet att de fanns perioder i våra liv då vi inte hade så bra kontakt men nu de två åren
hade vi de.. man under hela min uppväxt så har jag haft min trygghet i dig..
jag önksar att de fanns något jag kunde göra för att få dig tillbax men de går inte..
du har varndrat vinade till änglalandet ocg min tröst är att du har de bra där..
men här hos mig är de tungt, tufft och ensamt,,,
lyssnade på "min bror o jag" innan,,
"min bror o jag vi har kramats av samma mamma"
ja vi har gått igenom mycket broderna och nu ska jag fortsätta ensam,,,
jag vill att du ska veta att jag älskar dig, jag är stlot övet att vara din lillasyster








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0