nydag nya tårar

128082-79

vaknade tidigt i morse satte mig på balkongen o såg ut på vilken härlig dag de såg ut att skulle  bli... tårarna började rinna... de är en ny dag men de är samma ofattbara känsla som in finner sig i stjälen,, samma maklösa känsla över att inte kunna göra ett dugg för att förändra detta. De jag kan göra är att  försöka förstå att du är borta, att du kommer inte tillbax.. o de gör så ont...aldrig mera!!!

nu är kl 11 på för midagen och solen står härligt på himelen... normalt... eller innan hade jag varit ute för länge sedan o hittat på något haft en plan på dagen men nu vågar ha de, vet aldrig när de krachar..
hur ska man kunna återgå till ett normalt liv igen... jag vet att detta har förändrat mig för alltid... den gamla nillan kommer inte tillbax.. men jag lovar jag kommer tillbax... ska bara uppdatara mig lite...


mina änglar
hur har ni de? här är skanden stor och tung. de e tomt och tyst...
mamma i natt är de 15 år sedan nu flyttade ll änglalandet... 15 långa toma år.. och de e kanske därför jag o kurre kom så nära varandra vi syskon har ju varandra, nu är de jag o lillebror kvar. jag förstår att du har de bra nu när kurre kom hem... jag vet att ni har  de bra.. jaghar pratat med kurre genom ett medium och de ger mig lite ro.. ni har de bra.. ni är inte ensamma...men mamma, tänk vad vi hade kunnat hitta på saker här nere..
ja ni märker att jag tänker mycket på er NI FATTAS MIG
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0