storhelgerna är pest

128082-12

Denna storhelg är snart mot sitt slut.. ag har aldrig varit med om maken till helg, jag har inte ens orkat ta fra, "påskprynaderna" och de är inte likt mig.. påsris är de som kommit in bara.. men de va bara för att de va sådan klart med fjädarar o bara att sätta de i en vas.. de e bedrövligt. Men de har varit påsk i alla fall.
I går påskafton va vi hos min kompis som fyllade år... himmla gao mat och de va skönt att komma hemmifrån ett tag. även om jag inte mig så himla social, man de e som de e och jag kan inte göra åt de....

jag vet att de e många som tycker att livet ska gå vidare.. och de gör de med..jag vet att lvet kommer gå viadre. jag kommer inte bli samma Nillan som innan men jag kommer att komma tillbax,..

De gör så ont i mitt hjärta när jag tänker på min bror, när jag tänker att han inte kommer tillbax...
men jag måste inse faktum att han inte gör de.. inte här i detta livet..

*suck*
de gör ont att sörja de e obegripligt... jag är inte lilla syster mera.



idag sitter jag o funderar på vad man ska hitta på idag.. undrdr om IKAEA har öppet idag eller EKO eller något. vet inte om jag pallar de men de känns som jag måste göra något ändå... städa kanske.. usch vad trist de lätt...

ja vi får se händer....

ha de bra alla

take care alla o va rädda om varandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0