Värsta dagen

128082-81



idag har de varit den jobbigaste dagen på mycket mycket länge...Min älskade bror har bergavts...
"akten" Börjad med att Don´t cry med Gun n´roses efter den spelades Tears in heaven.. sen började präsen prata lite om min bror och lite så.. Blott en dag och tryggare kan ingen vara sjöngs och vi fick gå fram och säga ett sista förväl som de heter
så här lät mitt Hej då till min bror:

Min älskade storebror
När jag började tänka på vad jag skulle säga till dig'
nu idag så vet jag inte vad som hände men de blev
liksom tomt i huvudet.
Antagligen för att de känns så fel..
Fel att säga HEJ DÅ till dig, du hade inte levt klart.
Eller va de de du hade gjort de e bara de att
de e jag som inte vill se de så?
Vi har inte alltid haft den hära täta kontakten
som vi hade de senste åren
men jag har under alla åren alltid
vetat och känt att du finns där för mig
när som helst och var som helst..
Du va min trygghet och de kändes skönt att ha den.
och jag är stolt över att få ha haft dig som storebror
Nu har du flyttat till änglalandet.. och kvar här har
du lämnat tomhet,saknad och tysthet..
jag saknar dig broren
"life is to short"
Dina sista år hade du de tufft, du kom lite vilse
eller fel kan man kanske säga.
Du va inte sig själv..och de är
i detta jag föröker finna min tröst
att du nu hittat hem till mamma o pappa
du e inte ensam.. du sa ofta att du inte tycket om att vara
ensam.. men nu vet jag att du har många
runt omkring dig.. nu är du inte själv..
du har fått ro.. den ro du själv förökte hitta..
och de är i detta jag hittar min tröst,,
men kurre du ska veta
här är de tomt tyst och
jag älkskar dig
jag saknar dig...
"life is to short"

När alla som ville varit framme så spelades knocking on heavens dorr
och sen sa prästen de sista orden o sen va de klart...


de har varit en mycket tuff dag.. flera liter tårar.. Nu är de så defenetivt..Kurre är borta, död.. han kommer inte tillbax till denna världen mera. han är där uppe hos änglarna...jag har en ängelstorebror,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0