ytterligare en helg utan dig

128082-69




ytterligare en helg till utan dig kurre. De gör verkligen ont nu. De sägs att tiden läker alla sår men de tror jag inte på alls.. kanske på att smärtan kommer att kännas annerlunda men de kommer aldrig bli som innna.. jag har ju inte dig längre.. jag saknar dina telefon samtal, även om jag ibland inte orkade prata så länge med dig. Inte för att jag inte ville utan för att jag ville så gärna hjälpa dig med vissa gånger fans de inte så mycket jag kunde göra. Och detta har gjort mig så arg.. att du inte fick den hjälp som du behövde, den stöttning och den struktur som du ville ha.. de va ingen på den dära vuxenenheten som lyssnade på dig utan dom bara satt där med sina lagar o paragrafer och gömde sig med frasen " sånt här tar tid" ,, dom ska vara så himla välutbildade, ändå är de en total avsaknad med tankesättet att alla är olika. Du tillhörde dom som va hjälpt av att ha något att göra, att känna dig behövd. Hur ofta sa du inte till mig att du verkligen hatade ensamheten? att du snart skulle bli tokig och börja prata med väggarna? varför lyssnade inte dom hära välytbildade på dig där? Varför tog dom inte kontakt med oss anhöriga och berättade lite om planeringarna och sånt, vi hade ju lättare kunnat hjälpa dig då?
Ja du kurre du vet nog att jag kommer inte kunna gå vidare förrän detta är uträtt. Förrän jag har fått en förklaring till hur detta har kunnat skötas så illa?
jag vet att du inte kommer tillbax, jag vet att du kommer vara där borta i änglalandet tills jag kommer dit. och de är ju en tröst i sig att när min tid här på jorden är slut så kommer jag till dig, mamma o pappa.. o alla andra som är där.. men de e ju er jag saknar mest. Att du inte finns här mer är så svårt att förstå.. jag vet de för jag såg dig när du inte levde men jag vill ju verkligen inte att de ska vara så här.. jag vill ju ha dig här storebror.. de så tomt. Ser du vilken stor tomhet du lämnat efter dig? Känner du hur mycket jag saknar dig?
LIVET E INTE RÄTTVIST


LIFE IS TOO SHORT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0