Love Love

128082-64

Sitter här i natten, borde sova men de går liksom inte.. tankarna far igenom huvudet. Sorgen o glädjen delar plats i mitt hjärta. Sorgen efter mina sakande som finns där borta i evegheten.. Glädjen över de som finns kvar här.. Mina barn, min lillebror, styvpappa o mitt Love. Jag vet att jag måste ta vara på de som finns här annars så försvinner de.. Jag har bäddat in de i mitt hjärta o tar de med mig var jag än är. Men de dagarna som e jobbigaste. När sorgen tagit överhand då finns de en lindring och de är att krypa in i din famn Love o bara få känns din trygghet, känna din närhet.. pussa på dig o känna att du pussar mig tillbax. Veta att du tycker om att vara nära mig lika mycket som jag tycker om att vara nära dig.. Tillsammans har vi de bra.. underbart... du får mig att le fast jag bestämt att de inte finns något att le låt.. du får mig att tro fast jag tappat tron fr länge sedan.. du får mig att se framtiden fast jag inte ser.... du öppnade dörren de de ljuva livet till mig och de e jag tacksam för.. jag ska ta vara på dig, hoppas kunna få dig att må lika bra som du får mig att må bra.ge dig den trygghet som du ger mig.. ge dig så mycket kärlek som du bara vill ha... vara din i med och motgångar.. du o jag tillsammans...



Kommentarer
Postat av: Charming man

Vad gillar du mest? Nyår eller jul?

2007-12-18 @ 00:59:53
URL: http://failures.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0