Another Day In Hell

Ni som undar så är de Helevete jag bor i. Området jag bor i kallar jag helvetem de finns ingen mysighets faktor alls här- Jag trivs i lägenheten men inte där den ligger. Tanken på att jag kanske ska tvingas tillbringa hela sommaren här ger mig gåshud. Jag måste kommer på något att göra i sommar. *SUCK*

idag har jag bara gjort de vanligs som man brukar, städat,tvättat, hämtat o lämnat sonen lagat mat diskat.. ja  ett vanligt svensson liv.. I morgon är de jobb på schemat... så är de..

sedan jag Nillan ta sig en funderar på vad hon ska göra med sitt liv. hög tid va?


Helgen är tom fortfarande, men något måste hända annars så blir jag galen.. man jag har inga planer på vad inge ideer heller. Det är helt tomt i huvudet...
Imorgon är de dans igen.. veckorna rinner på

och de e Alla Hjärtans dag
Inte för att jag tycker att de finns anledning till att ha en spec. dag då vi ska ge våra hjärtan något. Tyvärr tycker jag nog att den dagen har blivit en kometionellt jippo.. Affärerna ska tjäna på allt.. Man ska överträffa varandra hela tiden. Vist tycker jag väl att vi ska uppskatta varandra och visa vad vi känner. Men måste de då vara på en spec dag. Jag älskar mina lika mycket idag som i morgon. De e mysigta tt de bjuder på fika på dagis tillexempel men varför måste de så nogot i kalendern för att de ska göras? De kunde väl bara göras?
Vad är de som gör att vi behöver speciella saker på speciella dagar? Har våra liv blivit så sönderstressade att vi måste påminnas i kalendern att vi håller va någon? Eller är vi så dåliga på att visa för varandra att vi värde sätter momgivningen så de behöver finnas skyltar om de? Till och med finns de spec. skivor "absolut alla hjärtans dag"
Ja kommer anagligen oxå lägga mitt birdag o shoppa lite till mina nära. Men de får lite andra tidpunger på året med. Men de är ju så när man har barn i skolan, dom frågar ju varandra om vad dom fått och jag vill inte att mina ska stå o säga att dm inget fått.. så när dom kommer fråns skolan i morgon så kommer de stt stå något till dom =)

ni ska jag hoppa i duschen, hänga den sista tvätten o sen nanna gott "jöbbe i möra jue"

pöössuurr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0