en till

Då har man upplevt en delfinal till i Melodifestivalen.. o vad kan man säga... ja jag vet inte.. Förra veckan trodde jag att de inte kinde bli mycket värre men  jo då de gick de...två Idoler lyckdes ta sig vidare.. jo jag tycket om Cara Mia Låten, efter att åar groggar satt Nillan o spelade den omo om ingen :-) Men från början så tyckte jag att Magnus skulle gått vidare, tycket att han va bättre an Nannes "ahha låt där hon skrämmer männen att hon "måste kyssas" i alla fall.. Men gårdagens stora skämt måste vara den barkota spelande araben ( eller vad han nu va)s där man blev lite stum när dom helt utan förvåning började sjunga på svenska med arabiskt inslag, ojoj säger jag bara...För att inte tala om Looks skämt som blir sämre o sämre,, tacka Gud för att de bara e en delfinal kvar.. hade de varit flera så hde man nog fått lite panik..typ..
De är något jag tänkt på.. detta med melodifestivalen. Mänga man pratar om brukar säga "nej jag tittar inte" ändå är de så mykcet tyckande o Rubriker om detta "lilla" spektakel. så antingen är de vi som tittar som har ett stort tyckande eller så är nog melodifestivalen de spektakel som har flest "smygtittare" jag vet inte. Jag tycker att de e ganske kul att sitta där å kolla när den ena efter den andra gör bort sig..Men om jag fick välja så ksulle jag nog vlja ha de som inna,en finla o så.. allt var klart på en kväll.. nu är de liksom en månads schalgeryra,, de tar liksom på krafterna:-) Nu är de en kvalis o den stora finalen kvar...ja vad ska man sen göra om lördgskvällarna??

Nu kommer snart sonen hem igen,,, den barnlediga slut för dena gången,., gosigtatt få hen som igen,, de e allt lite tomt här....

pössa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0