Lördag

Då va de helg igen då...Tiden rinner verkligen iväg känns de som men just i skrivande stund inte så snabbt att de e vår i morgon. Jag längtar verkligen efter våren o att denna snö ska försvinna,, Gud så underbart de hade varit.. Men nu är de inte så utan de ligger mycket vitt halt snö ute.
I går fredag va jag ute o dansade. ja de va en  upplevelse. Jag o dottern va i väg så de va en lugn kväll så-- menar igen party. Men lilla gumman lyckades med bedriften att ha vakternas ögon på sig hela kvällen. Jo de e ju bra att dom håller lite koll så men de kan ju kännas lite innestängt att alltid ha någon omkring sig, för så va de. Men vi hade en trevlig kväll och vi dansade mycket...

idag va vi i den stora staden o kollade lite på HM de bliv några saker till lillgossen. Tyvärr hade dom inte de tröjorna som jag ville ha till honom där så de blir att bege sig till hässleholm på måndag. De va tröjor med döskallar på, och rocker som han e så är ju de givet..

annars så har min mage lugnat ner dig.. Sylt i våflan kan varit en bidragende orsak med.. ja de e ju så att vara tjej.. otrevligheter varje månad..Vad göra åt de?? Gilla läger har jag fått höra av de läkare som jag tagit upp besvären med så de är väl bara de.

på morgondagen schema står de inte allt för mycket så jag tror jag ska skiva in Nillan tid,..kanske...
skulle vilja till IKEA har hittat en annan sko o hatthylla jag vill ha men med min otur så har dom säkert inte den på lager.. så jag kanske skiter  i de..känner inte för att reta upp mig så..

Melodifestivalen då.. jag måste ju säga några ord om den...ja vad ska man säga.. När jag först hörde låtarna tyckte jag att de va samma standar på dom som i dom andra finalena.. men efter ett par gånger lyssnande så va de ganska många som liksam satte sig... Uggla va ju en sådan låt. typisk uggla som man kommer att stå o hoppa till på dansgolven i vår/sommar...från början hade jag blandat i hopp Sannas låt med Sarah och kunde inte fatta att sanna gick ut o sa att hennes låt va ösig.. men de va den och de blir säkert oxå en låt som kommer att spelas flitit på radion...Af ugglas lilla bridag så väljer nog att inte tycka något alls.. inte heller om han med de jätte röda läppstiftet, och nu menar jag inte After Dark..¨För den låten va ju ganska kul..Andreas j va ju en härlig låt som man säkert oxå kommer att rocka till lite här och där
Look va som vanligt lölig och de blir ju inte bättre om jag säger så...
summeringen då... ja en trög början med lite väl udda låtar på samma gång, dock har många tendensen att växa sig fram. Fortfarande tycker jag att de va MYCKET synd att inte magnus gick vidare, den låten är bra.den stora frågan nu är ju vilka två som kommer vidare genom andra chansen..de får vi ju spännt se nästa vecka...nu ka jag se om jag kan sova lite

pössa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0