söndagsflumm

Då sitter man här,helgen är snart över och snart ligger en ny vecka framför med allt vad de innebär.
Sportlov heter denna vecka.. jupp jupp.. nog de vaärmaste sportlov jag kan minnas, än så länge..vet ju inte hur veckan kommer att sluta de kanske kommer västa snöfallet. Ganska osanolikt IOFS men vem vet vädret har ju överraskat för typ..

vad mera kan man flumma om en söndag som denna??? Hmm Känns tomt i hjärnan ikväll..

Jo jag MÅSTE berätta.. idag när sonen duschat så låg han i sängen. Rätt va de va så satta han sig själv upp... *WAW* för att vara säker på att han verkligen kunne så la jag honom ner igen för att verkligen se att han kunde de o inte bara lyckades en gång.. men nopz han fixade de flera gånger.. de va nästan så tårarna rann.. av lycka.. tänk att de bara kan bli så.. att de bara kommer så.. allt detta tränande och detta körade till hans träningar är värt de när de kommer sånna hära överraskningar..*jippi*
nu ligger han o jag hoppas att han somnar snart... han behöver sova med och i morgon är de en tuff dag.. Han ska först på sjukgymnastik o sen till psykolog,, sen måste vi till stan o köpa lite mjukisbyxor till honom. de e lättare att träna i de jue..
i April är de fyra veckor i lund igen.. lundvistelserna ger alltid mycket men de e tufft,, första veckan blir de lite mjukstart för denna veckan är de påsk.. jisses..

nu ska jag kollalite tv  o sen sova

natt natt
pössa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0