sjukskiven ingen lyx

jag kan inte sluta fundera i natt,, de e väl konstig att funderingarna kommer när de e natt och de finns inte många att bolla sina funderingar med. För de finns inte många som är uppe vid denna tiden på dygnet,  Och jag vet att de borde inte jag heller för de kommer bli en tuff dag i morgon men vad ska man göra? Man kan ju inte klubba ner sig själv..  Mina funderingar just i kväll/natt är hur min sysselsättning kommer att se ut nu i vår.. Tanken va att  jag skulle läsa, men av någon anlednings som jag inte lyckas klura ut satte försäkringskassan stopp för detta. Jag vill komma frpn min sjukskrivning om jag bara kunnat Men när man sitter som jag gör och inte kan lämna några garantier för vad eller hur mycket jag klarar av så är de totalt stopp istället. Jag får inte i hop de efter som FK vill att vi som e långtidssjukskrivna ska minska. men man får igen chans o se vad man klarar. Hur ska jag då kunna återgå till arbetslivet? Jag kan lova att jag har inte valt att vara sjukskriven o hemma. Hade jag fått välja hade jag jobbat så mycket de bara hade gått. Nu är de inte så och jag tillhör dom som kämpar för att komma tillbaka. Men de är inte så lätt när de ständigt sätts käppar i hjulen för en...

Ska försöka lugna ner mina tankar lite o sova...
pössa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0