When doeset stop??

128082-83


När slutar tårarna rinna?
När slutar de göra så ont?
När kommer den dagen då jag kan tänka på dig utan tårarna kommer?
När När När??
Det är nu tre månader sedan denna hemska avgrund öppnade sig i mitt hjärta o i mitt liv.. I tre månader har jag kämpat för att inte braka ihop, Tre månader med tårar.. Hur mycket tårar finns de? Tar dom aldrig slut??

I morgon är de midsommarafton.. Minns du när vi firade midsommar tillsammans sist?? Kul hade vi..Du med familj va här..Nu sitter jag här med korten, tittar gråter o minns.. de är de närmaste jag kommer dig nu.. minnen.. jag e glad att jag har dom man ACK vad klen tröst när paniken binder tag i mig..
Du har flyttat in i mitt hjärta.. jag har bäddat ner dig där inne men alla minnen,allt vi gjort tillsammans.. du o jag.. som syster o bror som vänner med våra familjer.. ja även de som inte va så bra, de har jag oxå. Men de är så att de fina överväger.. jag minns dig som den du va inte som den du blev tillsammans med kung alkohol.. jag gråter jag minns o jag vill inte att de ska vara så här. men vad hjäler de, du kommer inte tillbax..
livet e hårt tufft o skoningslöst...
att sakna dig broren gör verkligen ont.. de e så jobbit

life is too short

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0