De gör så ont så ont

128082-44

Dagarna går o kommer, de känns som de e samma dag samtidigt som de känns evigheter...
jag saknar honom så.. de gör så ont när jag tänker att jag aldrig mera ska få prata med honom.. ord mot ord. På ett vis har jag pratat med dig idag,, genom ett medium och de gav mig ett sorts ro. jag vet att du funnit ro...
Men faktumet kvarstår att de så orättvist att du inte fick vara med längre.. som idag tex.. din yngsta son fyller år dag.. du fattades honom ju..
pratar med dig.mamma o pappa undrar om ni hör de?
jag tror de..
tårarna bara rinner just nu... kvällarna och nätterna är värst... kan inte koppla av då..
de är mycket som bubblar i mig,.. många frågor inga svar..

jag saknar dig broder
jag älskar dig..
kram syster

Kommentarer
Postat av: åsa

*kramar om*
Ja fy du har det jobbigt just nu........om det är nåt så vet du var jag finns!
Inte för att det finns så mycket jag kan göra, men lyssna kan jag. Och kanske ge några ord på vägen!

Bamsekram på dig!

2007-03-24 @ 05:12:14
Postat av: Gunilla

Kramar om!!!!
Gunilla Rickards änglamamma

2007-03-24 @ 10:30:16
URL: http://blogg.passagen.se/pgrrr
Postat av: Camilla

Det är så svårt att hitta rätt ord när någon har mist en nära vän/anhörig..men jag tänker på dig och jag hoppas att du känner att du kan ringa eller komma hit precis när du vill? Ta hand om dig och dina fina ungar nu! Styrkekramar i massor!

2007-03-24 @ 21:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0