sömnlös

de e jobbigt att inte kunna sova,. jag har medicin att ta men de känns fel att ta de nu, när sonen kallar så de blev att jag satt mig här...

De sägs att i nöden prävas vännen och de är sant.. de behövs inte så mycket.ett litet telefonsamtal, ett liten inlägg eller vad som... jag blev jätta glad övet ett kort jag fick hon som jag gått brevid på skuten i Hässlaholm.. ¨från mitt fasta jobb har jag inte hört ett ljud!!

de s så många minnen som bubblar upp... de e i ibland svårt att tackla dom.. men som finns där ju


lilletsorebror
jag vet att dina sista år va en strid, du hamnade på någotvis fel eller vad man ska säga.. du va en
 underbar persoen som jag alltid sett up till...strofen i en låt "min bror o jag, vi har kramats av samma mamma..." den klingar ofta i mitt huvud.. min bror.. du va enj tyrgghet för dig och jag ville hjälpa dig jag ville verkligen de.. du ska inte känna att du va en börda för mig... tvättom...jag gjorde detta till och för dig för att jag ville...


Nu står de ny vecka och jag vet inte va som händer...orkar inte heller bry mig just nu,,

just nu vill jag bara säga att de e mycket ensamt här i natt

Kommentarer
Postat av: Åsa

Usch,vad du var vaken sent :(
Vad kul (eller vad man ska säga) att dom på akuten tänkte på dig.
Men på L"gården" kan tom ta sig nånstans!
Hoppas du får lite ro i natt!
Vi hörs i morgon! Du vet var jag finns!
Bamsekramen!

2007-03-26 @ 19:55:05
Postat av: Åsa

Usch,vad du var vaken sent :(
Vad kul (eller vad man ska säga) att dom på akuten tänkte på dig.
Men på L"gården" kan tom ta sig nånstans!
Hoppas du får lite ro i natt!
Vi hörs i morgon! Du vet var jag finns!
Bamsekramen!

2007-03-26 @ 19:55:18
Postat av: Lena

Hejsan syster!!!!!! Ring om det är jobbigt vilken tid du vill du vet att jag finns här för dig..
Vi brukar ju prata långt in på småtimmarna... Hör av mig när jag vaknar om inget annat, mamma sa idag att jag skulle hälsa dig, och att du inte ska vara så hård mot dig själv. Du kunde inte varit en bättre syster än så här han vet att du älskade honom...
1000 KRAMAR SYSTER VI HÖRS SENARE IDAG!!!!

2007-03-29 @ 01:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0