Min älskade änglabror

128082-81



sjutton vilken tung dag de vart.. du har funnits i mina tankar hela dagen spec nu på kvällen... varje sak som hände för två månader sedan har upprepas i mitt huvud... älkade broren jag skulle gjort vad som helst för att få träffa dig igen.. om de så bara skulle vara för 10 minuter..jag vill IOSF ha längre tid med dig men FAN detta är den bittra saningen du är borta... och de gör ont.. ibland kan jag komma på mig själv att jag tänker att de gör mest ont på natten men på dagen kan man hålla sig sysslsatt ¨med de e inte alltid så lätt...idag eller i kväll när jag duschade så kom de så mycket tårar att de va tur att jag stod i duschen.. när jag tittade på klockan så va de den tiden för två månader sedan som jag såg dig där på golvet...
skit kurre.. hur kommer jag att klara detta? Hjälper du mig?..just nu känns de som jag INTE kommer klara detta..just nu är de tufft,, saknar dig som sjutton..skulle så gärna vilja höra din röst..krama dig..fan kurre varför blev de så här..varför va de ingen som lyssnade o gav dig den stöttning du behövde??? de känns som dom bara strunta i dig o jagvetatt du kände de så med..
jag ångrar så att jag inte va mera "på" men jag vet oxå att vi anhöriga inte kan hjälpa en alkoholist men jag hade kanske kunnat stötta sig mera.. eller jag vet inte..vet bara att detta inte känns rätt.. kurre jag vill ha dig här...



life is too short

älskar dig nu och för alltid...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0