miss you soo

128082-12



MM då va de söndag... tiden går men de känns som jag står stilla... Tankarna maler på ganska så bra emmelan åt...

När jag sitter o går igenom gamla minnen så de ploppar upp div saker... och ibland känns de som jag hade två storebröder... en innan kungalkohol och en efter..att se dig i kungens klor va inget kul.. men jag försöker förstå hur de går till..att de e en sjukdom som anhöriga inte kan bota.. man måste ha proffs hjälp.. och de e detta jag vill kolla upp..fick du den hjälp och stöttning du hade rätt till eller hur va de med de?? inte för att du kommer tillbax men de kanske gör de lättare att gå vidare på något vis..
ja nu hör jag e helt förvirrad...kämpar varje dag och jag vill komma tillbax till mitt liv.. jag vet att de inte kommer bli samma liv som innan men jag vill ha ett liv som känns ok att leva i...
jag ska skaffa mig så mycket informatopn som ger mig förståelse som förhoppningsvis ger mig orken att gå vidare..

men du kurre jag LOVAR jag ska börja jobba nästa tisdag... du va stolt över att ha en syster som va på akuten..


life is too short

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0