Ny dag,nya tankar nya tårar

Då va de en ny dag.. uppe tidigt idag för jag ska iväg med sonen. Men de e en fin morgon, Du hade gillat detta kurre, våren vi har i år..Jag kan se dig framför mig sittande på din balkong lite småkisande upp mot solen med ditt morgonkaffe...ÅÅHHH kurre detta är så fel.. jag vill ha dig här jag vill verkligen se dig njuta av detta... Nu fylls dagarna med tårar och kvällarna o nätterna med frågor och funderingar..så fel allt kan bli..så här hade jag inte tänkt att de skulle vara..
älskade storebror..du fattas mig så dj-a mycket... jag bara vill ha dig här och nu.. DÖ de e så hemskt ord..borta lika så..jag tänker på dig och de va hann med att göra,, på de roliga.. jag spelar låtar som jag vet att du tyckte om, de känns skönt att lyssna på dom du är så närvarande...


Nu ska jag åka till Lund,,följer du med???

Life is too short

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0