trårarna vill liksom inte ta slut

128082-63



Kurre
imorgon är de konfermation här.. är du med mig då? jag vet att de kommer bli tufft, jag vet att dom kommer att spela en av psamlerna som vi spelade på din begravning.. skit kurre jag skulle så gärna vilja ha dig här.. att veta att du kom o va med på detta.. nu får jag bara hoppas att du är med mig..
ibland undrar jag när den dagen kommer då jag inte har gråtit över smärtan över att du inte finns här... de går inte att beskriva i ord hur de känns... de liksom gör så förbannat ont...
undrar hur jag ska klara detta... jag vet att jag måste man fan de e tufft.. saknar dig som bara den..



life is too short

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0