Mitt ljus som brinner

128082-103


Då va de fredag.. Idag va de mellantösen som stod för matlagningen. De blev grillad fläskfile´potatisgratäng potatissallad o grönsallad.. Mummas  


Nu sitter jag här en stund innan de e dax att brutalt inta soffan o kolla vad tv har att erbjuda en dag som denna. 

Hela jag känner mig tom på något vis.. de känns underligt.. har varit hos dr i dag så de e kanske de, de e alltid jobbigt att prata spec om man inte känner för att prata, Nu händer ju inte de som ofta i mitt liv på de viset med när jag sitter där med en läkare på andra sidan bordet.. ja ja nu e de gjort..


Tänder ljust för mamma pappa o kurre idag.. önskar jag fick eller kunder träffa dom men,,,
usch...
LIFE IS TOO SHORT

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Kommer förbi med min kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0