Fredag






Då stundande fredagskvällen och vad nu den ska innebära. Så här långt i dagen har jag hunnit med fredagsbestyret, dock ej handlat allt då de började ösregna när jag va på väg att hämta sonen så jag frös som bara den när jag va på väg hem.
Men jag får väl ta de senare kanske, städet är klart och tvätten med.
Trött och seg är jag så jag tror de kommer bli en kväll på soffan. Sonen är oxå trött efter fösta skolveckan så de e lika bra att göra honom sällskap i lägga sig i tid..
Men om jag känner mig själv så när de väl kommer till den tiden på dagen så är min trötthet som borta..




sonen roade sig med att rita lite i sanden på skolgården


Resultatet...MAMMA

Goa pojk..




Kommentarer
Postat av: Gunilla

Är ute på bloggpromenad och det känns att det är längesdan....

Önskar dig en bra dag!

Kram Gunilla

2008-09-10 @ 11:11:40
URL: http://blogg.passagen.se/pgrrr/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0