snön-stjärna

natten har lagt sig äver The hell igen. Idag är de en vittäckt natt.. Jag tycker om snö på vissa sätt, de blir ljusare och man kan vara ute för de finns att göra ute Men jag tycker inte om att de ligger på vägarna..

I kväll ringde LSStanten och hon har ÄN inte fattat vad de e jag vill ha stöd med.. jag säger att jag vill ha hjälp onsdagar 13-20 så Sonen kan bada o dansa..Sen vill jag ha hjälp tordagen 13-18..
detta för att sonen e i ett behov av att "softa" lite den eftermiddagen..
Hon sa i kväll för 10000 gången han kan ju vara på fritids till klockan 1530 sen kan personal komma o hämta honom o då får du ju avlastning till 20.. MEN HAN ORKAR INTE MERA FRITIDS ÄN DE HAN HAR!!!!
men de går inte in.. Nej de ska till ett möte om de o de mötet är den 2/2 2009... snacka om långt iväg.. innan de så vet jag inte hur hjälpen ser ut för sonen o mig.. GGRRR...
Ska försöka lyfta de med HAB när jag träffar dom nästa onsdag.
min hjärna bubblar över av sådan här...

Ja nu är de snart lucia..åh vad jag tycker om de. de liksom piggar upp och ljuser upp..
jag och sonen ska till sibbhult o titta på när mellandottern lussar... han ville följa med och de tycker jag att han skulle väl kunna få.. Jag pratade med hans fröken o de gick bra efter som dom hade gympa dikret på morgonen fick han avgöra vilket o han ville missa gympan och kolla syrran..

sen efter de ska jag hem och ta de sista av städet här som jag inte hann *läs orkade* idag.
Jag fattar inte var orken tagit vägen.. ibland är jag så trött så trött att jag skulle kunna sova..blek är jag med så en stund i solerium hade inte varit fel...
trots min minnemala ork så bakade sonen o jag idag.. Först blev de Chokladbollar *n--gerbullar* o sen Muffins..
De e svårt att hitta på att göra på eftermiddagen och de va bara tur att jag o sonen hade ork samma dag idag.. Gott blev de.. lovade sonen att vi skulle baka kanelbullar..vet ej när..

Tog upp en file' dag så de blir de till fredagsmat med kokt potatis o god sås..eller kansken ska man prova något annat med file'

i morgon är de lussevaka med..vet att mellan dottren ska iväg. hon e 16. men dom ska inte ut utan de skulle vara typ någon hemmakväll/fest..
hon ville tagit bussen kl 1 på natten men de sa mammsen NEVER till utan då hämta jag henne hellre..jag e inte glad att dom e ute på bussar med fulla personer o natt de e ingen bra kombination..

tittar runder lite här på nätet efter något att ha på mig på julafton.. skulle vila ha något rött men de blir nog något svart för att se mindre ut...
svårt på nätet för man kan ju inte prova..
men jag tänkte att om jag här hemma tittade ut vad jag ville ha så viste jag på en ungefär när jag o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0