va detta vad vinter vi får???



Såg ut så här i Fredags när jag sonen skulle köra till Lussefirande på morgonen.
I en dag som denna undrar man ju om de kommer att bli någon vit jul eller de ska fortsätta men detta gråa trista regnet..

idag är jag obotligt trött ser jag en soffa eller säng kommer tanken direkt "åhh om jag fick sätta mig där, eller destubättre Om jag fick lägga mig" och jag kan lova att jag somnar snabbt.
Stod innan o tittade på juldukarna men de stannade vid titten o tanken så de kom inte längre..
Fattar inte varför jag känner så här, julen är inte som den brukar. Andra året utan min storebror..
de e tuffa tidern.. storhelgen rö jobbigt när man mist mycket av sin familj. Då liksom har julen o traditionerna dött lite med,
ja jag ska göra vad jag kan för att barnen ska få en bra jul..

hoppas bara Idioten kan tänka så med,,


>
 

SÅ låt mig liva mitt liv mitt liv!!!!



Kommentarer
Postat av: Hemliga jag!

Hör av dig! (Innan jul!)

2008-12-15 @ 19:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0