En Härlig dag

128082-93


Idag kan jag inte klaga på vädret i alla fall, De har varit som om de va vår. Men de är de inte
Kan lugnt räkna med att de kommer att bakslag med de dära äckliga kräkmedelet som kallas snö.
Men idag har jag njutut av dagen till dess fullo, har varit ute på en lång promenad, "en sån ide kan bara jag komma på"
Men fint va de o gött som sjutton när man kom hem och kände att man rört på fläsket lite ;-)
Nu är de kväll och sonen har en sådan kväll att han inte vill sova. Han har bestämt sig för att han inte kan sova och jag kan lova er att när min son bestämt sig för något då är de svårt att ändra på de.
De kommer med all säkerhet sluta med att jag får lägga mig jag med sp han kommer till ro så han orkar med skolan. MM så är de att vara mamma.. Man får allt göra allt för dom små liven..
Han har haft en tuff vecka, sjuk en hel vecka nästan, Med ambulansfärd o allt. Jag hoppas att han mår bra i morgon så han kan gå til skolan i morgon men nu i kväll hade han huvudvärk..*lilla gubben*

Nu ska jag se om lilla sonen vill sova o annars får väl jag oxå krypa ner o då kommer jag säkerhet att somna..



Tiden går snabbt kurre men saknaden är lika stor. Mit hjärta saknar dig sp mycket och jag tänker på hur de va för ett år sedan när vi pratade så mycket., om hur vi hade de när vi växte upp... Saknaden är så jätte stor min bror du fattas mig så.. Kan inte fatta att du e borta trotts att de snart gått ett helt år.. Et helt år utan dig, de fattar jag inte!!!!
kan du inte komma tillbax...

LIFE IS TOO SHORT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0