En vanlig tråkmåndag......

128082-94

ja då va de en ny vecka , de e inte klokt va tiden går snabbt ibland fast man själv inte riktigt tycker de alltid.
Måndag idag... sitter med blanketter från FK o de e sällan dom e enkla att fylla i.. Hopplöst skulle jag vilja säga. Ringde dit innan för att få lite hjälp, då visar de sig att dom har alla upppgifter på sin data men JAG måste ändå skriva i dom på rätt ställe så med madammen i luren o pennen i handen fyldes den blankett i så nu återstå de bara en... ja de e mycket pappaer som ska i till FK ett helt tids jobb att vara sjukskriven.


I helgen va de då melodifestival och ja vad säger man " va f-n blir dä" Ska vi verkligen ha Christer Sjögren att hålla Sveriges fana i år?? Nä de tycker jag väl inte. Personligen gillade jag sussie Tappers låt men jag vet de e ingen schlager... Lilla charmiga Amy i all sin ära, hon e jätte duktig o hon kan sjunga men.. nja jag vet inte om de e rätt låt de heller.. E-Typ och Pudlarna har en hälig låt men funkar de med ett rockig lit i schalger igen? Tror att LORDI fixade den chocken för två år sedan och de går nog inte folk på en gång till men nog är de en låt som vi kommer att få höra många gånger på radion och säkert kommer jag att stå där på ett dansgolv o poppa mig varm till den o vem vet kanske kramas lite till sussie Tappers låt, Mirakel..
sedan kan man ju oxå fundera på detta spektakel melodifestivalen, när man frågar någon innan om dom ska se på den så svarar många NEJ men av någon konstig anledning så har alla ett tyckande om den efter åt, hur är de möjligt? Jag kollar och jag står för de och jag blir lika förvånad varje år övet att de finns några som överhuvudtaget lyckats ta sig igenom o komma med till deltävingen bara, Kanke va de dom låtarna som smet igenom sådär strax innan lunch när alla bara satt o tänkte på mat? Vad vet jag?  Usch vad Nillan e elak idag men de är en sådan dag
Lite uppretade över lite allt möjligt idag känns de som så om jag skulle ta o gå ut en runda o rasta fläsket? de kanske är en bra sak att göra av med sin agrisivitet på ;-)


LIFE IS TOO SHORT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0