Gott Nytt År In Heaven

Gott nytt år mina änglar där uppe i himelen...
Stod på tolvslaget men barnen o tårarna rinnande på kinderna.. Ibland är de tur att de e mörkt om natten så att inte alla ser när man gråter. Raketerna for långt upp mot himlen och de la sig som en rökridå här över HELL jag tvingade fram att vara glad, och jo jag är glad över mina barn, glad att fira nyår med dom och att dom vill vara hos mig.. men sorgen jag känner i mitt hjärta går inte att bota. Så de va med vemod jag tog Adjö till 2007 och stegade in i 2008..
Orkar inte skriva så mycket just nu... de kommer kanske en dag jag vet inte men just nu är de mycket i mitt hjärta som känns jobbigt.. svårt att sätta prd på allt man känner ibland.. men de e tungt tufft o ensam



Life is too short

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0