Grattis i Himlen



128082-81


Skickar här ett stort grattis till Mamma o Min storebror som idag fyller år... Detta har varit den märkligaste dagen i mitt liv. Vet inte hur många gånger tanken slagit mig att Jag måste ringa o gratta Kurre.. Men skit.. de kan jag inte ju. Himelen har igen telefon ju.. De e väl konstigt, kan ingen uppfinna en änlgatelefon? En lur som alla vi som har våra nära på andra sidan kunde ringt till så där bort emellan.. Nu är de inte så, den bittra saningen svider. De gör ont och jag vill bara skrika, eller göra som en hund gör om jag känner.. Gömmer mitt huvud lite så finns jag inte, ser ni inte mina ögon så ser ni inte mig heller..
Jag hoppas att ni haft en sjudundrande födelsedagsfest där o heaven, de har snöat här i Hell idag, eller va de ni som hade party så dammet for??
Klockan är nu snart halv tolv på natten, uppenbarligen har jag överlevet denna dagentrodde för en stund att jag inte skulle göra de för de har varit en jobbig dag.. min hjärna har gått på hugvarva. de har mellan varen verkligen tuff
har verkligen kännt av att jorden snurrar..

Så mina älskade saknade änglar.. Ett stort grattis till er med många kramar o allt.. saknaden är stor som jag vet inte o tomheten gnager som aldrig för.. livet e inte rättvisit..


LIFE IS TOO SHORT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0