min bror.. du e saknad

min bror.. du e saknad

Min älskade bror.. Idag är de en sånn jobbig dag igen.. jag bara vill lägga mig ner o dra täcket över mig och när jag vaknar är detta hemska inte sant. Du ringer o säger "Hej syrran de e Kurt här" Eller du knackar på örren o kommer o hälsar på.. Skit kurre de blir jobbigare och jobbigare, tiden läker inte alls såren.. de bara får en skopra på sig som lätt slås upp och börjar blöda. Hur kunde detta bara blir så här. Varför skulle detta hända? Kurre de finns så mycket som jag skulle behöva prata med dig om nu, så mycket så mycket.. De e tomt tyst och ofattbart att du e borta. Pratad med vår lillebror igår, vi va ense om att våra liv är domda till en evig kamp. En kamp om allt o sorgens klor..

Denna bilden är tagen den sista Nyår vi firade i hop, nyåret 2005-2006. 

Kurre. kurre. kurre. kom tillbax till oss.. en dag eller så.. eller varför inte för alltid..
Life is too short

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0