Sonens dag

sonens lilla fossing
Tisdag, de va ju i går då hade sonen o två av mina tre flickor studiedag. Vet inte vilket humör sonen varit på idag men han vaknade först vid kl typ 4 i mores o trodde på fullaste allvar att han skulle titta på tv.. NEVER.. Men han sonnade om ocg vad tror ni händer då, jo min goa sönm va som totalt borta, där låg jag ocg filosoferade till vid halv sex då somnade jag en stund. vaknade vid halv nio av att sonen vill kolla tv o de fick han men jag låg kvar i sängen o softade en stund till...macketime o sonen skulle börja sin dag.. han satt i stora rummet och skulle kolla film.. och varför är de så att barnen får en favi film som man som mamma inte alls gillar och denna film ska rulla alltid.. idag va de Laky luke som terrade denna mamma...
han satt där o skrev på sitt block som han fick i går.. jag hade ju mina måsten att fixa med och tänkte inte så mycket på vad han hittade på. jag hade ju koll på honom.. sen kom han krypande o kröp in i sovrummet.. där hissade han ner sin säng så lång de gick så backen som jag har blöjor i knäckte.. *jaja inget att göra åt de, huvusaken att han inte klämde sig ju* På efter middagen till tog vi o åkte till IKEA.. shoppade lite backar.. mjuka denna gången ;-) o lite annat, lite nya lampor till hallen och två forpallar...ocg givetvis mott stora beronde. strearinljus.. *lavandel doft och vanilj blev de idag* sonen sov va så duktig fick tre gossedjur.. han älskar gossisar och han döper dom o vet precis vem han fått dom av och när...
Hemma igen så började jag plocka lite här... skulle troka lite på soffbordet o då säger lucas " de e någon som har ritat på den ljussaken, o jag tittar... där stor de LUCAS.. så avslöjade va? o inte hade jag hjärta till att bli arg heller.. jag bara sa lung att de inte  så bra om du ritar på sånna skaker... sen när han skulle sova så skulle de nya gossosarna ligga och vakta honom. Så jag hoppa att han sover gott...
ja de va denna dagen i stora drag.. de

I morgon eller idag är de ju... är de avlstning på sonen.. dom ska bada o dansa.. så de kommer bli kul för han för han behöver verkligen komma från sin mamma lite.

nu ska jag slänga mig i sängen o hoppas få sova...

natt natt alla...

pöössa

LIFE IS TOO SHORT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0