Take Good Care Of My heart

128082-46



Måndag i dag, en ny vecka. Vet inte vad som händer,lite av allt när man e mamma til fyra barn. I dag har de varit IUP med minsta dottern och på torsdag är de HAB med sonen. På onsdag är de avslatning och Nillan ska dansa. Ska bli kul för de e riktigt skönt att röra på sig. Sonen dansar oxå o Emmis.. så de e trevligt.
Sitter här med datan i knäet, har kollat lite på cityakuten, de e ju mitt favis program. Och tänkt.. Tänk på livet och hur jag vill ha de. Tänk på vad jag vill och hur jag ska uppnå de, vad är de som får mig att må bra och hur ska jag fixa de..
De e många tankar i rullning ibland i min hjärna kan jag säga.. Men Nillan är känd för att tänka på tok för mycket.;-)


I går kom saknaden av min bror över mig som ett ösregn.. Jag kunde inte hålla tillbaka de bara kom, och fan vad arg jag blev över att han inte finns mera. Ringde till och med till hans telefon, jag vet super löjligt efter som han inte ens hade en personlig telefon svarar bara en röst som säger "abonenten du söker är inte tillgänglig för tillfället. Du kan skicka ...." o jag bara tänke "ja tänk om de räcker med att knappa in mitt nummer så ringer han kanske" men sen slog saningen mig som en örfil att NEJ ha kan inte ringa.. tårarna rinner som vattendroppar på fönstret.. Kan inte och vill inte stoppa dom.. Mitt hjärta är i sönder, de fattas en bit i de som försvann med min bror mamma o pappa.. de e inte mycket kvar men jag hoppas att dom som fått den stora äran att komma in i mitt hjärta tar hand om de förtroendet. De e inte alla som kommer så långt nära mig. Men dom som jag släpper in där dom e jag rädda om och dom gör jag allt för. Önksar att de fanns något att göra för mina saknade änglar men de finns ingen lidring att få.. Detta är något som jag måste leva med.. de e inte lätt men jag e van vid att mitt liv är en kamp..

LIFE IS TOO SHORT


Funderar på om jag skulle sova en stund. har känt mig lite seg och konstig idag.. Huvudväk,trött och frusen.. Sitter här inlidad i en filt som en rulltårta ;-)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0