En "göttans" dag


Idag har "lampan" lysst.. De är så här jag vill ha de, vädermässigt..Sol varmt
Men de rycktas om att de inte ska vara så länge, de hotas med regn..trist Hoppas dom har fel. Men sällan "väderfolket" har fel när de gäller regn..SUCK
Här i dessa trakter är de Kristianstadsdagarna... De e typ gatufest i 10 dagar.. Lite trist för att allt e så komprimerat, sen efter de bara dör de..
jaja jag ska dit måndag o fredag. Jag,sonen o älsta dotterna ska ha dansuppvisning,De är väl vad jag ska mignla runder där.
Min ekonomi tillåter inga stora utsvävningar heller, Räkningarna tyck ramla in.. fick en sluträkning på elen 7000 spänn!!! NOT FUN!! Men de e bra att bita ihop o räkna dagarna tills de tikar till på kontot igen..

De e bara stora tösen hemma, de andra är pappa.. Sonen ska vara där i två veckor, så länge har jag aldrig vart utan honom. Men de får gå de med,,
han vill ju klart vara med sin pappa med..
Gött att ha lite tid men E med,,hon behöver de,,
idag har vi inte gjort så super mycket, tiden har minsann gott i alla fall..
Nu sitter vi i soffan.. ska snart förbereda mig för morgondagen


har så ont i mellan duttisarna.. brände mig när jag la på stranden i onsdags.. E huvudet ur funktion så är de..


Är trött i kväll..Dottern o jag somnade inte förrän kl 0240 i natt o sen va jag uppe lite övet sju..suck




jaja nog om gnäll...



Kom o tänka dundermycket på min bror idag...
Fan vad jag behöver honom nu, de är så mycket jag skulle vilja prata med honom om.. de e så grymt länge sedan jag pratade med honom nu.. O inne i hjärtat viskar en röst att de blir längre sedan för varje timme som går. Jag vill inte lyssna. jag vill slå bort de o hoppas på att snart ringer han.. säger "tjenare syrran de  e K* men usch den bittra saningen är att han kommer inte att göra de.. Jag vill men de e fan sällan man får som man vill...Livet e fan inte rättvist


life is too short

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Är ute på bloggpromaned och lämnar av en kram till dig!

2008-07-20 @ 11:02:46
URL: http://blogg.passagen.se/pgrrr/
Postat av: Pialotta

Hej på dej.. ser du oxså är från mina trakter.. skriver om Åhus och stranden:-)

Jag har varit där, nja inte riktigt i Åhus närmare i Yngsjö.. åker nästan alltid dit, brukar vara mindre folk där så man inte hör grannens prat om allt mellan himmel och ord. I helgen var det faktiskt som i Åhus (nästan) folk så in i vassen, men det var det säkert över allt.

Ha de gott ser det var ett tag du skrev det sista bloggbladet .. Kristianstadsdagarna, ett minne blott.

Tjingeling

2008-07-28 @ 17:03:05
URL: http://kafferasten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0