HELT BORTA


Dagen till ära hade jag planerat att åka till havet med flickorna. Sonen va med sin avlastare på skånes djurpark så de passade bra med lite mystid med flickorna.
Vi packade bilen o begav oss mot Åhus..
Jaha.. väl där så.. ja helt enkelt jag hittade inte havet.,
De e sant,..
Jag är nog den vimsigaste bilföraren, o jag vet om de. Så jag brukar ta olika riktmärke för att kunna hitta O komma ihåg de..
Så mitt riktmärke va "rondellen med en fiskbåt i" i den rondellen skulle jag svänga vänster..O jag körde o de va rondeller MEN inte en ända med en fiskebåt i.
Jag började fundera NÄR de jag va i Åhus sist o jo de e nog typ 4 år sedan.. De va när jag o bästa kompisen hamnade i kristianstadsbladet.. en halvsida.. med oss klivande i tången..NICE NOT
Ja ja tillbax till dagen o rondellen utan båt.. Så vad gör man då när en halvt hysteriks vimsig kvinna kör runder i ett folktätt Åhus.. Jo hon ringer en vän.. o jo de hjälpte ju men jag hittade inte just den platsen där vi brukar vara men efter en lång stunds letande så vi tog ett ställe där vi såg havet lite pakerade bilen o började gå mot stranden, de va en bit. När vi väl om dit va de så GÖTTANS..
barnen fick sig ett gott skratt över att deras mamma inte hittar o de händer alltid konstiga saker när jag e i farten..
men sola blev de o lite bad med..

Sonen hade haft en bra dag på skånes djurpark..
Nu sitter vi här röda o trötta med sand i hela lägenheten..
men med en härlig softar dag i bagaget,,























de blev en dag på stranden trotts allt


Kommentarer
Postat av: Gunilla

En sån tur att ni hamnade rätt till slut....

Kram Gunilla

2008-07-05 @ 17:11:39
URL: http://blogg.passagen.se/pgrrr/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0