LÅDAN...




Tårarn rinner
Nu har jag gått igenom lådan, de va tufft,
Tufft att läsa min mamma o pappas brev till varandra, Och min brors tankar när han va på behandlingshem
de kändes så skamset att läsa detta..
Pappas vigselring fanns med och den har jag tagit nu, det är med stolthet jag har den på mitt finger,
de va tidningsurklipp från pappas olycka, och jag kunde inte låta bli att fundera över hur man 1976 formulerade sig i tidningar, de stod inte så mycket om hus själva olyckan gått till utan de va mycket betonat på att han lämnade maka o tre barn och vilken ålder vi hade. de va även bilder på pappa,

usch ja nu har jag lådan..

nu är de kväll och snart är de dax att lägga sig. Hoppas jag får en god natts sömn i den nya madrassen
I morgon hoppas jag på straden efter som de utlovas fin väder

LIFE IS TOO SHORT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0