Så här är de



Idag har de varit en sån varm dag. Vi tog bilen o körde till badet de gick helt enklet inte att vara hemma.
Innan vi åkte så hade vi lite att uträtta, plus att bädmadrassen som jag köte på IKEA som inte va inne kom idag. NICE så inatt hoppas jag att kunna sova godis.. ;-)

Annar är ju livet som det är. Man vet inte mycket om vad som väntar en.. Och tur är väl de.. Igår när jag va istan ringde mobilen, de va doltnummer. Jag svarade o en barsk röst frågade om jag e jag.. o jo de är jag ju,Efter de telefonsamtal så snurrade världen sanbbt en stund och tårarna brann till, tur att jag hade solbrillor på mig,
Telefonsamtalet drog upp saker som jag kämpar med varje dag, saker om min bror min mamma o min pappa,
De va polisen som ringde. Min bror hade en låda men saker från våra föräldrar och nu har hans FD flyttat och lämnade denna låda i sitt föråd. Då hyrsevärlden kollat där hade dom hittat den och lämande den till polisen..
jag va tvungen att köra och hämta den annars fick jag minsann betala för den och skicka den de gick inte.
så de va bara att köra,
kan säga att de va tufft som fan att komma till LA
tårara rann och jag kände hur svårt de va att andas..
med lådan i handen och en arg min på läpparna återväden vi hemmåt.
Polisen sa att min bror varit på de adressen olagligt.. va fan.. han har ju bott där sa jag.
jazzå den informationen hade han inte fått..
åh jag blir så arg, vist min bror kom lite snett men han va inte kriminell, han kämpade på som fan för att komma rätt igen
o jag tycket att de e fel av polisen att dömma ut en person så som inte ens liver o kan försvara sig.
fy...


LIFE IS TOO SHORT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0