FOTBOLL FOTBOLL ÅÅ YEA



I eftermiddag är denns gosse o laget på tv, de e match mellan Sverige- Spaninen o den ska givetvis Nillan titta på..
Innan de ska jag göra mat, idag blir de fläkfile´potatis o sås..MUMMS
sen blir de jordgubbar o vanlijvisp Inte smalmaten i´dag men va fan de e ju EM


Vädret är ju inte de roligaste. Ibland regnar de för att sedan bli sol, kan vädret blir scitzofren i så fall är de
de som han för de är ju inte samma två timmar i rad längre.
Är den bittar saningen att de är så här vi måste vänja oss att klimatet är, varmt i maj o halva juni för att sedan bara vara skit
o sen bli fint igen i augusti.. fy vad trist i så fall men vad att göra åt de NADA
Som så mycket annat


usch vad jag känner mig gnällig nu för tiden, tycker jag alltid har något att beskymra mig för.. alltid något som man undrar över eller någon överraskning som bara dammar ner över en

detta är de ljuva livet NOT



LIFE IS TOO SHORT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0