Bort gift








Då va de TORSDAG igen.. Skit vad tiden går. i morgon är de midsommarafton...
idag har jag varit med stora tösen o sonen i stan, Behöver jag säga att min rygg har berättat för mig hela kvällen att den inte tycker om att springa på kullersten en hel dag...
Jaja nu är de gjort i alla fall

Historien om min medicin o vårdcentralen har fortsatt även idag.
Kan nu berätta att jag fått prata med en läkare som jag har varit på läkarebesök hos och han förstod mina problem och vi kom fram till en plan som jag hoppas funkar,
Jag har nu fått smärtplåster som jag hoppas ska hjälpa mig så jag slipper dom hära topparna jag tampas med den senaste veckan.
Är så irriterad på den läkare som förra veckan helt sonika bara sänkte min dossering utan att prata med mig..
jaja nu ska jag återkomma till läkaren som jag pratade med idag om 4-5 veckor o utvärdera plåstet..


sonen simmar på o har nu tagit 5 märke o i kväll kallade han o behövde upp på toa. då hade han själv stegit upp o stod o höllt sig i sänggavelen..han kämpar denna gosse..


Att de e strul att ha med FK att göra de vet många men igår trodde jag inte mina öron.
Jag har fått veta att man har rätt att få ut sin akt från dom. O jag ringde i går,
Hon som svarade frågade varför jag ville ha ut den o jag svarade av personliga själ. Sen frågade hon vad jag skulle med den till varpå jag svavarde inte ska jag tapetsera med den..
Sen hörde jag hur hon knappade o berättade för mig att var den fanns o att hon mejlade dit
ok sa jag men vad skirver du i mejlet
"Fru Swensson ringer o begär ut sin akt"
FRU sa jag
Ja sa hon
Men jag är inte gift
nähä sa hon jag antod de på din ålder..?????????

så nu när man uppnår en viss åler i FKs register blir man gift.. undrar vem min man e??

Nu ska jag softa ner o hoppas på en god natts sömn..

pössa





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0