En vanligt ovanlig tordag

Då va denna dagen snart slut då.. jag fattar inte va de e med mig, jag e trött trött trött men när de kommer till att lägga sig i sängen o sova så..ja blir jag vaken.. o när jag väl somnar hamnar jag i ett komaliknandes tillstånd där de knappt går att väcka mig. jag e helt borta..När jag sen väl vaknar känns de som jag bara sovit typ 5 minuter fast jag har kunnat sova i timmar.. Fattar mig inte på detta...

idag jar jag köpt pinvävschalosier *eller hur de nu stavas* svarta som jag ska ha i stora rummet. Har inte merän gardiner där och de e lite jobbigt att kolla på tv när de e ljust. Så de ska upp..*vet ej när bara* sen kom mina kläder som jag beställt med.. MM kul men dock är de inte sommar än så jag får vänta lite att använda dom med de såg ut som om att allt skulle kunna passa X i taket minsann.. Annars brukar man få skicka tillbax en massa.. men denna gången blir de nog inte så..

Fredag i morgon o jag hoppas att de händer något kul i helgen, Med tanke på att jag låg ner bäddad hela förra helgen så... och jag hoppas få min bil i morgon JIPPI.. den e efterlängtad...

ja detta va lite min dag de..
sonen har varit i väg med sina systrar i kväll med. skattjakt på fritidsgården o han va glad som en spelaman när han kom hem.. Tänk han slapp mamma en stund..;-)



Kurre min bror
de e så tomt här.. kan inte fatta att de e ett år sedan du försvann..vill ha dig tillbax. vill berätta en massa för dig, vill ha dina råd.. vill se dig vill inte att du ska vara borta,, jag vet kurre att jag varit ynklig som  inte kunnat ta mig till Landskrona men de liksom har inte gått..de e jätte jobbigt.. Miss you a lot

LIFE IS TOO SHORT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0