ett tag sedan

ja de va ju et tag sedan jag skrev här. Nu känner jag att jag behöver skriva av mig lite.
Ute är de vår, i alla fall när man tillat ut men de e inte så jätte varm. Jag hatar verkligen denna tiden på året, de e liksom inget. Man blir förvirrad av vädret för ena dgen är de vår andra dagen är de vinter. Hur fan ska man vara? Påsken kom o gick, Nillans påsk blev trist efter som jag låg nerbäddad i feber.  TRÅKIGT!! O skit vad ont i kroppen jag hade. va ganska så död...Nu är de påsklov, inte så jätte mycket kvar på denna vecka iofs o de kan ju vara ganska så skönt på sitt vis. Nästa vecka ska jag o sonen til Lund. Han ska vara där i 1½ vecka på hårdträning. Tufft att bara vara hemma på helgen men de går ju de med.
Nillan har minsann stylat om sitt kök.. ja nu ska jag ju ite ta i en jag har köpt nytt bord o stolar nya gardiner o ny matta.. så de e grått,svart o vitt so e Nillans färg i köket nu.
Den ena balkongen e vårstädad en kvar.. o flcikornas rum ska se om jag ta de senare dag sonen ska på skattjakt senare o då blir de lite mera gjort när han inte e hemma..
Nä nu åter till the swensson life


bye


LIFE IS TOO SHORT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0