whay is life so hard




128082-109



Varför är de så svårt att leva vissa dagar? Varje andetag känns som jag har en stor tegelsten på bröstet, paniken säger till mig att FLY Nillan spring men orkan säger läg dig, sov, sluta springa.. Vad gör man? Jo man blir en konstig robot som bara går på automatik.. Gör de sm förväntas att man ska göra. Men hur bra mår man inom sig..
"Fråga mig inte hur ja mår de e ändå ingen som förstår"
skit detta är så jobbigt.. jag e en trasig människa.. trasig och totalt vilse, enbart i min käraste händer är jag trygg men jag vet inte om jag kan vara mig själv alltid. de finns så mycke omkring oss som försvårar de hela.
skit de e hårt att leva,,
hur mycket ork finns de, när tar de slut och vad händer då? finns de någon som orkar bära mig då eller kommer jag bara att ligga där?
skit samma


LIFE IS TOO SHORT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0