A day whid this Boy


En vanlig Tordag In The Hell..
Sonen ville inte vakna idag han va tröt o seg och sånna här dagar har han och de e bara så. Jag lät sonen sova vidare o ringde skolan o sa att han inte kom o sen ringde jag o avbokade de mötet jag hade.
Han sov så gott..
De är så men honom, han har vissa dagar då han MÅSTE bara få vara. För att sen vidare i veckan orka med de andra. Han har av sin hjärnskada lätt för att bli hjärntrött och de kanske låter som att de e väl alla och de kanske vi är mer eller mindre o i sonen fall är de mer,
han tog dagen idag till att softa. han sov tills han vaknade själv då satt han på sängkanaten o ville ha macka.
Vi har ritat kollat på film och han har även varit en stund med sin pappa,Nu kollar han på Kim Possibel och sen ska vi läsa bok..
De har varit en bra dag

jag vet att de e mänga som tycker att  de e fel att låta honom vara hemma. Men om inte jag känner min  son, vem gör de då?
Om jag inte hjälper honom att stoppa i tid Vem tar emot honom när han krachar då?
De tar hårt på honom när han bli r så trött och vissa saker tar mer på hans krafter än på andra som är lika gamla.


Sonen här har mera behov av lugn ro o soft inte jag som smiter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0