Blev de kväller??

vipps sa de bara sen va de mörkt som jag vet inte vad..Hur fan gick de till? Vem släckte,,Typ?
Åhh är så brutalt trött på detta mörkret och på denna höst.. tittar om o om igen på kontot för att se om de kanske kan finnas någon som kan ha donerat ett par tusen till en hösttrött kvinna om hon hejlöst hade tagit uten en gnutta dålig samvete o dragit till varmare o ljusare bredgrader med papaplydrinkar o pool..
men ICKE samma misserabla syn när man kollar kontona..de e minsann tur att de bara går runt.. inte fan blir man rik med FK som insättare på kontot.. tror snart att kom kommer att införa en avgift för att dom överhuvudtaget ska sätta in pengar.
usch om man bara kunde blir fri deras klor.. de e nog min önskan.. att slippa dessa förnedrande samtal från dom då man efterår känner sig ommöjligt ännu mera nere o mörkt. Dom har knepen för att få en till att må dåligt.. dom som ska hjälpa.. Jag kan inte säga att dom hjälpt mig så mycket..
jag har inte bett om denna situation jag o mitt lib befinner mig i.. de e bara att gilla läget men de e inte de lättaste.. orken tryter o lusten försvann med solen.
Nu är de kväll och jag bara längtar till de e sovtajm.. de kommer jag att klara galant.. SOVA!!
Sonen min tittar på någor dpligt barnprogram.. de e konstigt att de inte kan finnas bra barnprogram..men de e väl därför som de kallas barnprogram för att vi vuxna inte ska tycka de e bra, men de hade ju underlättat tillvaron en smula..
De e så konstigt att BP idag ska göras med en sånn massa ljud o musik hela tiden. visst är de bra att tekniken går framåt men måste den utnytjas till max i varje program?
Gillar inte barn de enkla längre. eller om jag vänder på de, uppskattar barn allt jobb som ligger bakom de? Förtsår som de? eller dom bara drillas till en värld där de bara ska vara så maxat allt?


ja ni ser Nillan funderar för mycket när de blir kväller för tidigit.. snälla någon TÄND SOLEN!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Lolla

Det är ju skönt med höstmörker! ;-)



Kram!

2008-11-11 @ 19:27:40
Postat av: Nillan

nej lolla de ärm PEST

2008-11-11 @ 20:07:36
URL: http://aftonstjarna.blogg.se/
Postat av: Lolla

Det är du som börjar bli gammal! Skyll inte på mörkret... ;-)

2008-11-12 @ 07:31:34
Postat av: Nillan

så nu är de mutt fel att hösten är mörk ;-)

2008-11-12 @ 15:38:15
URL: http://aftonstjarna.blogg.se/
Postat av: Lolla

Inte att den är mörk men det är DITT FEL att du inte njuter av den! ;-)

2008-11-12 @ 22:29:48
Postat av: Nillan

nix gillar inte när de e mörkt..ser ju inget ;-)

2008-11-12 @ 23:29:25
URL: http://aftonstjarna.blogg.se/
Postat av: Lolla

Ja ja då. Jag ger mig. Hoppas allt är bra med er förövrigt! :D

2008-11-13 @ 07:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0