Höstlovet


 Fy vad jag har varit dålig på att blogga nu när barnen haft lov. Men de har minsann gott i ett här trotts att vi inte har hittat på något.
I måndags passade H sonen efter som jag hade ett läkarebesök.. I Malmö.. Dennna fistel Grr

När vi ändå skulle invänta en del provsvar så passade vi på att titta lite runt de e alltid kul att vara i städer man inte brukar och spec Malmö som har ALLA stilar
jag hittade minsann en varm och go vinterjacka som föll mig i smaken..
någon tunika skulle behöva några mer men...
Tisdags sophie kom hem och då tog vi tad i deras rum och fixade där..
Onsdagen en snabbis till IKEA  Så att barnen fick,nya gardniner och lite ljus
dom e ju stora nu så dom vill ha ett mera "vuxet" rum
de blev jätte fin
Tordagen va LLLÅÅÅÅNNNGGG när klockan va 14 trodde jag att de blir inte kväll dagen sniglade ju sig fram
vi körde och handla när kvällen äntligen kom,
sonen har haft mycket hosta natt så
fredag... ja lite besök hade vi på eftermiddagen trevligt...
kvällen bestod av go mat och mys,, och Idol



i onsdads när vi satt i bilen upp till IKEA kom höstens uttalande från sonen
han satt där bak och på radion slog dom över till vädret..
hon. väderkvinnan urtalae sig om de kommamnade väder där hon utlovade snö..
SUCK
SONEN: Dom dära vädermänniskorna behöver inte jobba där, dom bara ljuger. De blir aldrig sånt väder som dom säger att de ska va...
slut citat


helgen kommer o jag vet inte vad som händer
pratade om att bada kanske,,,lite vill man göra på man e ledig tillsammans


Barnen har varit hur mysgosa som helst
så trevligt de är att göra saker då



Kommentarer
Postat av: Gunilla

Kommer förbi med ett litet HEJ!

2008-11-02 @ 12:20:51
URL: http://blogg.passagen.se/pgrrr/
Postat av: Lolla

Blogga lite oftare nu när jag hittat hit! ;-)

2008-11-08 @ 17:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0