Möte Möte o Möte


Denna veckan tror jag att jag totalt drunknar i möte... de e möte varje dag HATE IT och jag kan lova att när denna vecka är slut kommer jag inte vare mycket klokare efter dessa möten..
Och de e inte bara mötena de ska köras dit med.. i de flesta av dessa möte är typ 6 mil att köra.. snacka om att tillbriga mycket tid IN THE CAR,.
O för att inte prata om detta väder som våder. man får ju ha sten i fickorna om man inte ska riskera att blåsa bort jue..
de e inte kul alls inte ens Nema ville vara ute idag Hon som annars tycker att en promenad är lika trevligt inte idag dock för ag har sällan skådat en hund om pinkar o sk.. et så snabbt som Nema idag o sen bar de kosan mot dörren o tro inte den jycken ville gå några ex meter inte NIX snabbt ner i krogen igen så fort hon kom in igen..

Är detta att teken på att även jag borde sova en stund eller fem??
Är så trött att jag snart inte orkar vara trött. hur är de möjligt??
usch känner mig som en riktig gnällkärring


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0